SHAKLEE

SHAKLEE

Sunday, October 5, 2014

SET MENYUSU SHAKLEE

Assalamualaikum..

Hari ini saya nak kongsi testimoni daripada ibu-ibu menyusu dan pengalaman mereka mengamalkan set ini.  Pasti banyak kelebihan dan khasiatnya.  Kalau tidak masakan ramai yang berpuas hati dengan hasil yang mereka dapat.  Usahkan orang lain, saya sendiri mengamalkan set menyusu ni.. Sekarang anak saya sudah berusia 1 tahun 9 bulan.  Pejam celik, pejam celik dah besar anak saya ye.  Alhamdulillah sehingga sekarang saya masih boleh menyusukan Danial.  Tiada masalah susu kurang, susu sedikit mahupun susu cair.  Malahan susu saya kerap melimpah jika lambat menyusukan Danial.  Wahhh.. rasa macam mula-mula bersalin pula. Hihi..

Biasa bagi ibu-ibu yang menyusu badan mudah dan cepat merasa letih dan lapar.  ESP dapat mengatasi masalah ini dengan mudah.  Hanya bancuh 2 sudu besar ESP dan goncang! siap untuk diminum.  Susu yang dihasilkan lebih pekat, banyak dan berkualiti.  Ibu juga akan merasa lebih bertenaga untuk melakukan kerja harian sebagai suri rumah mahupun yang bekerjaya.  Disamping itu juga, ia sebagai bonus untuk anda yang ingin menurunkan berat badan kerana salah satu keistimewaan ESP ini ialah ia membuatkan perut anda berasa kenyang dalam jangkamasa yang agak lama.

Apa kata anda lihat sendiri testimoni di bawah:
















INGIN MEMBUAT PESANAN SENDIRI ??
*kad debit / kredit diperlukan :

Klik Untuk Shopping Shaklee Secara Online

                atau

Hubungi saya melalui whatsapp/sms/call


*dapatkan segera!! 
JOM JADI AHLI SHAKLEE UNTUK DAPATKAN HARGA YANG SUPER JIMAT!!


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ------------------------------------------------------------------ Hubungi saya dengan sms ke 012 9840904 atau email mamadanies@gmail.com untuk maklumat lanjut.



No comments:

Post a Comment